Vyšvihali jsme si nový brand: Co to pro tebe znamená?
Konečně je to tady. Začali jsme s tím hned po Lednové švihadlové výzvě. Cítili jsme, že potřebujeme změnu v tom, jak chceme, aby nás vnímalo okolí, jak se chceme prezentovat a komunikovat. Odborně se tomu říká rebranding. Vyplynula z toho změna loga a vizuálního stylu, což už můžeš vidět všude – na webu, v portále, na merchi i v naší komunikaci. Jo a taky máme nové kancly.
Rozpitvali jsme naše hodnoty
Nešlo nám jen o kosmetickou úpravu loga, šli jsme pěkně na dřeň. Probrali jsme naše hodnoty a ujasnili si naše směřování. Rozhýbat svět – to je naše hlavní mise. Ale tentokrát jsme si řekli, že musíme zapojit úplně každého. Děti, Šviháky a Švihandy každého věku, prostě všechny, kdo mají se chuť hýbat a taky bavit. Chceme totiž, aby pohyb byl především zábava, nikoliv povinnost.
Švihání totiž není jen o spalování kalorií, ale o tom, že společně tvoříme komunitu lidí, kteří se navzájem inspirují – ať už v našem Švihej portálu, ve skupině na Facebooku a jinde na sociálních sítích nebo na šviháckých srazech, workshopech a festivalech. Celé tohle hnutí, pokud to tak můžeme nazvat, nás neskutečně nabíjí energií – a my tu samou energii chceme vracet i tobě.
Nové logo a nový brand
Chtěli jsme, aby naše značka byla taková, jakou ji cítíme uvnitř. Energická, podporující, vtipná. Prostě jako my všichni. Značku Švihej už dávno netvoříme jen my dva – bráchové Tom a Mára. V týmu nás je už víc jak 10 a taky máme naše nezadržitelné Švihangers a Ambasadory, kteří pomáhají šířit naši misi. Největší změna přišla v designu, kde jsme redesignovali stávající logo, aby bylo více naše. Dva měsíce nám trvalo změnit písmo v logu a účes postavičky. 😅 Ne, sranda.
Taky jsme posunuli náš vizuál na nový level – je modernější, energičtější a hlavně připravený rozhýbat svět. Náš nový vizuální styl tak symbolizuje nespoutanou energii, touhu po dobrodružství a odvahu žít život naplno. Naše grafiky nově doplňují linky, které nesymbolizují nic jiného než švihadlo samozřejmě. Na první dobrou tak poznáš, že jde o nás. Nesmíme zapomenout ani na naše motto Skoč do toho, které najdeš i na našem merchi.
Nový web a nový merch
Změna vizuálního stylu se musí projevit všude, počínaje naším webem a Švihej portálem. V době, kdy čteš tento článek, už jsme nový design nasadili. Co na změny říkáš? Mění se ale i všechno ostatní od grafiky na sociální sítě nebo tiskoviny přes newslettery až po to, co tě možná zajímá nejvíce – nový merch. Mrkni na něj, najdeš tam úplně nové čelenky, náramky, trika a taky mikiny. Tak na to mrkni.

Limitovaná edice Katana Rope Korálkové – Vyprodáno
Ale to není všechno. Při téhle příležitosti jsme si pro tebe připravili speciální limitovanou edici korálkového švihadla s černým lankem (to normálně nekoupíš) a korálky v našich barvách, které jsme navlékli ve speciálním pořadí. K tomu navíc 3 samolepky, které vidíš na přiložené fotografii.
Jedná se o limitku, která už nikdy nebude znovu k dispozici. A taky se nám ji podařilo vyprodat. ✅
Nové kancly a nová energie
Aby těch novinek nebylo málo, dnešním dnem jsme se oficiálně přesunuli do nových kanceláří. Důvod byl jednoduchý. V předchozí kanceláři jsme se mačkali v 6 až 7 lidech na 50 metrech čtverečních a pořádně se tam nedalo ani udělat kafe. Potřebovali jsme něco většího, komfortnějšího a hlavně reprezentativnějšího. Tak jsme si řekli, když už, tak už.
V našich nových kanclech máme hned u vstupu chill zónu, kde ve volných chvílích hrajeme šipky o pení… teda o kafe. Pak tam najdeš Švihovnu – takový náš malý gym s podlahou na skákání, kde můžeme natáčet švihací videa. Potom je tam kreativní hnízdo s meetingovkou, kde se můžeme všichni potkat a společně vymýšlet nové nápady. Mrkni, jak to u nás vypadá. 👇
Díky za oslavu rebrandingu
V rámci oslav rebrandingu jsme měli celý víkend od 4. října až do neděle 6. října speciální slevu 10 % na všechno (kromě doplňků). Sleva je u konce, ale nový merch můžeš objednávat dál.
Tohle není konec, ale začátek něčeho velkého. Rebranding pro nás není jen o tom, jak vypadáme, ale hlavně o tom, jaký vibe všichni tvoříme. Společně můžeme posouvat hranice a objevovat, kam až nás tahle švihadlová jízda zavede. Díky, že u toho jsi s námi.
Tomáš Vaněčekzakladatel Švihej.cz
Rebranding po vizuální stránce prožíval spíš Mára. Já se více zaměřuji na naše hodnoty a poslání. Krystalizovalo to v nás už delší dobu a jsme moc rádi, že se nám rebranding takhle vydařil. Navíc to vyšlo perfektně načasované s přesunem do nových kanceláří.